top of page

ציוד למעבדות: פתרונות איכותיים בהתאמה אישית

מאת: לידור יעקב ושרית ליבנה אשכנזי

לידור יעקב ושרית ליבנה אשכנזי - The Marker

ד"ר גוליק פתרונות מדעיים

מאז שנת 1989, למעלה מ-32 שנים, מספקת חברת ד"ר גוליק פתרונות מדעיים עבור מגוון רחב של תעשיות בארץ. בעזרת הציוד המתקדם, המדויק והטוב ביותר מובילה את עולם המדעים לחזית הקידמה הטכנולוגית. היתרון הבולט הינו ליווי מלא של הלקוחות, הכולל מענה לכל אתגר, מערכות מתקדמות, פיתוחי שיטות וליווי אפליקטיבי מותאם ומדויק לצרכי הלקוח.

"תעשיות וחוקרים מתחומים שונים כגון: חברות פארמה, כימיה, אוניברסיטאות ומכללות, גופים רפואיים, חברות ביוטכנולוגיה וביולוגיה, תעשיית המזון והמשקאות, חברות לאיכות הסביבה, מים ואנרגיה, תחנות כוח וחשמל, תעשיית הביטחון, משרדי ממשלה ועוד, מגיעים אלינו להשתמש במעבדות המצוידות במיטב הטכנולוגיה וזאת על מנת לאפשר להם לחקור, לערוך בקרת איכות למוצריהם ולצאת לשוק עם מוצר איכותי ומדויק" מציין משה כהן מנכ"ל החברה, בוגר הנדסת חשמל בטכניון, מוסמך במנהל עסקים (MBA) באוניברסיטת חיפה, ובעל רזומה עשיר בניהול חברות מתחום הרפואה, המדעים, יזמות וחברות סטרטאפ.


אתה יכול לתת דוגמא לשירותים של החברה?

"בנוסף לפתרונות הכוללים מערכות מדעיות למדידות אנליטיות, לד"ר גוליק שירותי מדידה של דוגמאות במגוון טכנולוגיות, ומחלקה לתמיכה במו"פ המספקת פתרונות ותמיכה לצוותי מחקר בתחומים רבים. צוות מהנדסי השירות עונה על אתגרי הלקוח בצורה מהירה ומקצועית. כחלק ממערך הפתרונות מספקת החברה שירותי הדרכה איכותיים, תמיכה וליווי צמוד החל משלב זיהוי הצרכים והאתגרים במוצר או בתהליך המחקר והפיתוח, ועד שימוש בידע ובטכנולוגיה על מנת לתמוך ולשפר את תהליך הייצור באופן איכותי והטוב ביותר. כמו כן, במהלך השנים, יזמה והקימה חברת ד"ר גוליק את המותג "Golik Academy" שמטרתו להעביר את הידע להפוך את התיאוריה הלכה למעשה, וכך להפוך אנשי מקצוע בתחום המדעים למיומנים ומקצועיים בתחומם. במהלך -6 השנים האחרונות זכתה החברה במקום ראשון כספק מצטיין במתן שירות איכותי ומקצועי לתחום המעבדות במסגרת הכנס והתערוכה ישראנליטיקה Isranalytica)) המובילה בתחום המדעים.

"בתקופה האחרונה התמודדו לקוחות רבים עם אתגרי הקורונה, חברת ד"ר גוליק המשיכה לתמוך בלקוחות בייחוד בזמנים מורכבים אלו, סיפקנו פתרונות מדעיים לחברות העוסקות במחקר ופיתוח בתחום בזמן קצר, הגענו ועדיין מגיעים לאתרי הלקוחות והשתתפנו בנטל הלוגיסטי במערך החיסונים כיוון שאת החיסון לקורונה נדרש לאחסן בטמפרטורה של מינוס 80 מעלות ויש חשיבות לדיוק הטמפרטורה, במקרה זה אנו מכיילים את המקררים על מנת לוודא עמידה בתקן ובתנאי האחסון של החיסונים.

בתחום הקאנביס הנמצא בתאוצה, חלק ניכר ממערך הייצור ובדיקות האיכות, מתבצעים באמצעות המכשור והידע שאנו מספקים. דוגמא נוספת מתחום המוליכים למחצה, בחברת ענק בינלאומית המייצרת שבבים בארץ, ביצענו התקנה של מערכות מדידה מתקדמות, הבודקות את איכות הייצור באופן רציף ונותנות משוב ישירות למערכת ממוחשבת בזמן אמת. חשוב להבין, אנו לא רק יושבים במעבדה ועורכים מחקרים, המדידות מתורגמות הלכה למעשה לעולם הייצור עם אופרציה רצינית בלב הייצור הישראלי".


מקצוענות, מחויבות וראיית הלקוח במרכז >>>

"הפוקוס שלנו מתמקד בצורכי הלקוח במקצועיות, מחויבות ורמת שירות גבוהה. אנחנו מלווים את הלקוח מנקודת ההתחלה ועד סיום התהליך. בנוסף לציוד החדשני אנו מציעים פתרונות וידע, בניתוח נתונים, פענוח תוצאות וזיהוי כשלים בייצור. בנוסף, יתרון משמעותי שחוסך בעלויות, הוא האפשרות להשתמש בציוד במעבדות של החברה, להשאיל מכשירים לתקופת ניסיון, ורק אחרי ההתנסות עם הציוד להחליט האם הוא מתאים לדרישת הלקוח".


אילו סוגי ציוד ומכשירים אפשר למצוא אצלכם?

"אנו מספקים מגוון רחב של ציוד אנליטי למעבדה כדוגמת מערכות טיטרטוריםtitrator) ) שמהן סיפקנו עשרות אלפי מכשירים ללקוחות בארץ, ואפשר לראות אותם בשימוש נרחב כיום במעבדות, מפעלים, מתקני ייצור ומכוני מחקר. מכשירי ספקטרופוטומטר - מדידה באמצעות גלי אור ולייזר, למדידת כמות של חומרי הדברה או מתכות במים ובמזון שאנו צורכים. פתרונות בכימיה אורגנית, עם ציוד מתקדם של כרומטוגרפיה ומערכות נידוף ומיצוי. יש לנו מחלקה רחבה של פתרונות לאפיון פיסיקלי של חלקיקים, ביניהם ניתן למצוא את מיקרוסקופ האלקטרונים השולחני הקטן והאיכותי ביותר בעולם, בגודל של מחשב וללא צורך בתנאי סביבה מיוחדים על מנת להפעילו. כאמור, כל הפתרונות, הידע והניסיון בתחום המדעים נמצא אצלנו, אנו מזמינים חוקרים, חברות, מפעלים ואת אנשי האקדמיה והתעשייה בישראל ליהנות מכל הידע הזה ולהבטיח עבורם שירות, מקצועיות ואיכות".


הכתבה ב-The Marker

bottom of page